Monday, July 5, 2010

LBD day


Today was one of those days when I wake up and feel like dressing in a more corporate way. It was the perfect time to wear the latest little black dress that was added to my wardrobe. When I wear LBD, I always make sure not to pair them with classic shoes and purse to not fall on the boring side. Speaking of those heels, I really thought they were one of the most comfortable ones I owned until I had to spend an entire day on my feet, running up and down the stairs.....at the end of the day, I ended up buying flip flops and walked home like an handicapped...oh those thing we do for fashion....:)

Aujourd'hui était une de ces journées où je me suis levée avec l'envie de me vêtir de façon plus professionnelle. C'était le moment idéal pour porter la dernière petite robe noire qui s'est ajoutée à ma garde-robe. Lorsque je porte une petite robe noire, je m'assure toujours de ne pas porter des chaussures et un sac à main classiques pour ne pas tomber dans le côté ennuyeux. Parlant de ces chaussures, je croyais vraiment que celles-ci faisaient parti de mes escarpins les plus confortables jusqu'à ce que j'aie à les porter une journée entière, debout, à courir de haut en bas dans les escaliers.....à la fin de la journée, j'ai fini par m'acheter une paire de tongs et j'ai marché comme une handicapée jusque chez moi....ah ces choses que nous faisons pour la mode..... :)






Dress | Le Château
Shoes | Shoedazzle
Earrings | Swarovski
Ring | Forever 21

5 comments:

  1. Very pretty i adore that ring! x

    ReplyDelete
  2. WOW LOVE the shoes!!! LBD are so iconic you can never go wrong with one.

    CoutureNinja.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Love your blog and I am a follower now!

    check out my first giveaway at: http://fashion--maniak.blogspot.com/2010/07/giveaway.html

    ReplyDelete